Splošni pogoji poslovanja
UVODNE DOLOČBE
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.dive-shop.si (v nadaljevanju: splošni pogoji) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje ter urejajo delovanje, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem v spletni trgovini.
Ponudnik, prodajalec in upravljavec ponudbe trgovine na spletni strani www.dive-shop.si (v nadaljevanju spletna trgovina) je podjetje:
NITRO ADVENTURES, spletna prodaja, posredništvo in izobraževanje, Klemen Tasič, s.p. (skrajšana firma: Nitro adventures, Klemen Tasič s.p.)
Naslov: Pesnica pri Mariboru 3j, 2211 Pesnica , Slovenija
Gsm: +386 41 767 116 / +386 31 388 609
Davčna številka: 83681981
Matična številka: 9066608000
TRR: IBAN SI56 6100 0002 6869 056 (DELAVSKA HRANILNICA d.d. LJUBLJANA)
E-pošta: info@dive-shop.si
Direktor: Klemen Tasič
šifra SKD: R93.190 – druge športne dejavnosti
šifra podrazreda SKD: 47.910 – trgovina na drobno po pošti ali po internetu
Datum vpisa pri registrskem organu: 18.02.2022 (AJPES, izpostava Velenje)
Zaporedna številka vpisa: 316-13-00433-2022/2
VELJAVNOST SPLOŠNIH POGOJEV POSLOVANJA
Splošni pogoji poslovanja veljajo izključno za nakup in prodajo blaga na daljavo za pogodbe, ki so bile s kupci sklenjene preko spletne trgovine na spletni strani http://www.dive-shop.si z družbo Nitro Adventures, spletna prodaja, posredništvo in izobraževanje, Klemen Tasič, s.p., Železnikova ulica 22a, 2000 Maribor, Slovenija (v nadaljevanju prodajalec). Splošni pogoji veljajo za vse ponudbe, dobave in storitve in prodajne pogodbe prodajalca, ne glede na to s pomočjo katerih sredstev za komunikacijo na daljavo je bil kupec seznanjen s ponudbo, če je bila pogodba sklenjena preko spletne trgovine. V okvirju spletne trgovine prodajalec upošteva samo naročila, izvedena preko predvidenega sistema nakupa spletne trgovine (spletna košarica itd..). Drugih vrst naročil (kot so npr. naročila preko e-pošte, telefona, ipd.) prodajalec ne upošteva, razen v primeru posebnega dogovora med kupcem ter prodajalcem.
»Kupec« je vsaka pravna ali fizična oseba, ki kupi blago v spletni trgovini.
»Kupec potrošnik« je vsaka fizična oseba, za katero veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot).
»Prodajna pogodba« je pogodba, s katero se ponudnik zavezuje, da bo blago, ki ga prodaja, izročil kupcu tako, da bo ta pridobil lastninsko pravico, kupec pa se zavezuje, da bo podjetju plačal kupnino.
Z registracijo kot kupec in/ali z oddajo naročila se kupec strinja s temi splošnimi pogoji poslovanja in izjavlja, da jih je razumel. Podajalec lahko splošne pogoje poslovanja spremeni kadar koli z objavo v spletni trgovini. Z oddajo naročila se kupec strinja s splošnimi pogoji poslovanja v vsakokratno veljavni različici ob naročilu in izjavlja, da jih je razumel.
Drugi pogoji poslovanja, predvsem pogoji poslovanja kupca, veljajo samo, če jih je prodajalec izrecno priznal. Nakup v spletni trgovini ni mogoč, dokler kupec ne sprejme teh splošnih pogojev poslovanja.
PONUDBA IN SKLENITEV KUPOPRODAJNE POGODBE
Prodajalec bo sprejel naročila in sklenil kupoprodajno pogodbo v slovenskem jeziku preko spletne trgovine izključno od kupcev, ki so popolnoma poslovno sposobni ter imajo stalno ali začasno prebivališče v Republiki Sloveniji.
Za nakup blaga mora kupec dodati izdelek v košarico s klikom na gumb »V košarico«. V nakupovalni košarici se nahaja blago, ki ga je izbral kupec. Naročnik lahko v košarici poljubno dodaja ali odstranjuje izbrano blago. S klikom na gumb »Nadaljuj« kupec nadaljuje s postopkom nakupa in v naslednjem koraku izbere želeni način dostave ter način plačila. S klikom na gumb »potrditev naročila« kupec odda naročilo prodajalcu, prodajalec pa mu bo poslal avtomatsko generirano sporočilo, da je naročilo prejel. Avtomatsko generirano obvestilo kupca s strani prodajalca o prejemu naročila še ne velja kot sprejem naročila ter sklenitev kupoprodajne pogodbe.
Po oddanem naročilu bo prodajalec naročilo preveril (npr. telefonsko pri kupcu) ter v kolikor ne bo zadržkov (blago je nedvomno na zalogi pri dobaviteljih) kupcu preko e-pošte poslal potrditev oz. sprejem naročila. Prodajalec ima izrecno pravico zavrniti spletna naročila iz upravičenih razlogov (npr. dobava ni več mogoča, izdelek umaknjen iz proizvodnje ipd). O tem po lastni presoji odloča prodajalec. Če prodajalec spletnega naročila ne izvede o tem takoj obvesti kupca po e-pošti, kupcu pa lahko ponudi tudi enak primerljiv izdelek.
Kupoprodajna pogodba je sklenjena, ko kupec prodajalcu za naročeno blago plača kupnino ter ko prodajalec kupcu naročeno blago dostavi. Sklenjena pogodba bo shranjena na sedežu podjetja, kjer je možen tudi dostop do pogodbe. Nevarnost za izgubo ali poškodovanje odposlanega blaga preide s ponudnika na kupca, ko ta blago fizično prejme ali ko blago fizično prejme tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen imenuje kupec.
Prodajalec prodaja blago samo v običajnih maloprodajnih količinah.
Barvna odstopanja med barvami, prikazanimi na spletni strani, in dejanskimi barvami modelov se lahko razlikujejo glede na prikaz barve kupčevega računalnika. Zato prodajalec ne prevzema nobene garancije za ujemanje barv, prikazanih na spletni strani, z dejanskimi barvami modelov.
Postopek nakupa
Če si želite ogledati, kaj je na voljo za nakup, enostavno prebrskajte spletni katalog izdelkov. Na levi strani imate na voljo menije v katere so izdelki porazdeljeni. Enostavno iskanje izdelkov vam omogoča tudi iskalnik po ključnih besedah, ki se nahaja desno zgoraj.
Ko najdete izdelek, ki ga želite naročiti, kliknite ikono ”Dodaj v košarico”. Zgoraj desno v KOŠARICI lahko spremljate, koliko artiklov imate v njej.
Če se z miško ustavite na gumbu KOŠARICA, se vam prikaže seznam artiklov, ki jih imate v košarici, skupni znesek in gumb ‘na blagajno’.
Če v košarici ni izdelkov, se vam izpiše “Vaša košarica je še prazna”.
Ko želite zaključiti nakup v KOŠARICI kliknete gumb “Na blagajno” ter sledite korakom nakupa.
Če želite izdelek, ki se nahaja v košarici izbrisati iz košarice, pritisnete na rdeči krožec in tako se ta izdelek odstrani iz vaše košarice.
KORAKI PROCESA NAKUPA:
- KOŠARICA: tukaj lahko poljubno spremenite količine izbranih izdelkov. Za izračun skupnega zneska pritisnite gumb ”posodobi” (zaviti puščici v krog).
Kliknete gumb NA BLAGAJNO. Če ste že prijavljeni, s svojim profilom izberete način plačila, sicer se morate pred tem registrirati oziroma prijaviti. - NASLOV PLAČNIKA Označite UPORABLJAM OBSTOJEČ NASLOV ali vpišite drug naslov.
- NAČIN DOSTAVE: Sistem sam izbere način dostave, ki je samo eden – po pošti.
- NAČIN PLAČILA: Izberete željeni način plačila in označite, da ste prebrali in se strinjate s pogoji poslovanja. Kliknite gumb NAPREJ. Na 6. koraku
- POTRDITEV NAROČILA preverite svoje naročilo še zadnjič pred oddajo.
- ODDAJA NAROČILA: Nakup je potrjen. Izpiše se vam vaša številka naročila. Vse informacije o naročilu prejmete tudi na vaš e-mail naslov.
PONUDBA IZDELKOV
Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba v spletni trgovini ažurira in spreminja pogosto ter hitro. Cene so predstavljene kot priporočene maloprodajne cene ter spletne cene, po kateri lahko kupci kupijo blago v spletni trgovini.
CENE
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila v EURO valuti in ne vključujejo DDV (prodajalec ni zavezanec za DDV).. Navedene priporočene prodajne cene v spletni trgovini so cene, ki jih dobavitelj/proizvajalec priporoča v času uvedbe artikla na trg. Spletna cena je cena, ki velja za nakup preko spleta v primeru 100 % plačila z gotovino po povzetju ali plačilo predračuna z nakazilom na TRR prodajalca.
V navedenih prodajnih cenah v spletni trgovini stroški dostave niso vključeni. Plačilo blaga je mogoče po povzetju ali na podlagi plačila po predračunu na načine kot so opredeljeni v 6. Točki teh splošnih pogojev.
Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti skladnost in ažurnost podatkov, objavljenih na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko značilnosti izdelkov, njihova zaloga in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe pravočasno popraviti podatkov na spletnih straneh. Prodajalec si pridržuje pravico do popravka očitnih napak v cenah. V tem primeru ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med sprejemom in obdelavo naročila, bo prodajalec obvestil kupca, nato pa v dogovoru s kupcem izvršil naročilo ali naročilo storniral.
Naročilo je potrjeno v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu »Naročilo je potrjeno«). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani, ter veljajo tako za prodajalca kot tudi za kupca.
Popusti ter promocijske kode se ne seštevajo (izbira ali/ali) in jih je možno pri spletnem naročilu uporabiti le enkrat.
Stroške klica na telefonsko številko prodajalca kupec plača po veljavnem ceniku kupčevega mobilnega operaterja.
Popusti na izdelke
Prodajalec lahko izdelke s popustom prodaja:
- članom organizacij, ki sklenejo s prodajalcem dogovor o sodelovanju (npr. člani društev, klubov, Zavodov za zaščito in reševanje,…),
- večkratnim kupcem in kupcem, ki naročijo večjo količino ali vrednost izdelkov.
Prodajalec si dovoljuje določene izdelke prodajati s popustom (v prodajni akciji). V teh primerih je poleg maloprodajne cene izdelka v spletni trgovini objavljena znižana cena. Ob nakupu izdelkov s popustom (v akciji) ni mogoče uveljavljati nobenih drugih popustov (promocijskih kod ipd).
NAČINI PLAČILA TER STROŠKI DOSTAVE
Prodajalec zaračuna kupcu stroške dostave blaga, kot je opredeljeno v samem postopku naročila. V stroške dostave/pošiljanja je vključeno: priprava blaga, pakiranje, zaščitna embalaža in poštnina. Naročeno blago prodajalec pošilja prek Pošte Slovenija, v izjemnih primerih pa lahko prek drugih kurirskih služb (TNT, DHL). Stroški pošiljanja/dostave veljajo za dostavo blaga po Sloveniji. Stroški dostave in stroški plačila po povzetju se obračunavajo po ceniku Pošte Slovenije (povezava: http://www.posta.si//seznam-dokumentov/799/Informativni-ceniki).
V primeru večkratnih dobav izdelkov znotraj istega naročila plača kupec prodajalcu dostavo le enkrat za največji izdelek.
Pri vrednosti izdelkov v košarici ob enkratnem nakupu nad 200,00 EUR prodajalec kupcu ne obračuna stroška dostave (dostava blaga je brezplačna).
Vsakokratni veljavni DDV je vključen v stroške dostave.
Rok dostave je naveden ob vsakem artiklu. Pojem »na zalogi« pomeni, da bo prodajalec dostavil izdelek kupcu v roku 3-5 ( treh do pet) delovnih dni.
V spletni trgovini www.dive-shop.si prodajalec omogoča naslednje načine plačila:
- plačilo s plačilno kartico (preko Stripe)
- plačilo PAYPAL
- plačilo po predračunu
Prodajalec kupcu izda račun digitalno, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).
Plačilo po predračunu
Plačilo po predračunu je najbolj enostavna možnost plačila v spletni trgovini in je namenjena tako fizičnim kot pravnim osebam. Vsak kupec prejme predračun po e-mailu, po plačilu predračuna pa prodajalec dobavi blago v dogovorjenem roku na naslov, ki ga je kupec navedel.
Pri plačilu po predračunu je potrebno v 7 dneh poravnati znesek po predračunu. Prodajalec bo naročeno blago vam do takrat rezerviral, blago pa bo kupcu poslal po prejemu plačila. Če v 7 dneh prodajalec ne prejme plačila po predračunu, naročilo stornira, posledično pa ne pride do sklenitve kupoprodajne pogodbe.
PLAČILO IN LASTNINSKI PRIDRŽEK
Ceno nakupa je treba v celoti najpozneje poravnati ob dostavi blaga. Blago do popolnega plačila ostane v lasti prodajalca.
POSLEDICE ZAMUDE PRI DOSTAVI
Prodajalec ne prevzema nikakršne odgovornosti za morebitne zamude pri dostavi zaradi zamud dobaviteljev in proizvajalcev. Če zaradi okoliščin, na katere prodajalec ne more vplivati, dostava ali upoštevanje dogovorjenega roka dostave ni mogoč, je prodajalec upravičen v celoti ali delno odstopiti od izpolnitve naročila. Prodajalec bo o navedenem dejstvu nemudoma obvestil kupca. Kupec razen vrnitve že plačane kupnine po predračunu ni upravičen do kakršnekoli odškodnine iz tega naslova
ODSTOP OD POGODBE IN VRAČILO BLAGA
Odstopna pravica
Kupec potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga prodajalcu sporoči (na kontaktni e-naslov info@dive-shop.si preko OBRAZCA ZA ODSTOP OD POGODBE (link), da odstopa od pogodbe o nakupu blaga, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti prvi dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni kupca potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek posredovanja (pošiljanja) blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe o nakupu blaga. Če potrošnik morda izdelek že začne uporabljati ali če pri tehničnih izdelkih posamezne komponente odpre ali sestavlja, odstop od pogodbe žal več ni možen.
Pri prodajni pogodbi začne odstopni rok iz prejšnjega odstavka teči z dnem, ko:
- potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad blagom,
- potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih potrošnik naroči v enem naročilu,
- potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov,
- potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga v določenem obdobju redna.
Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini in v originalni embalaži, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Proizvajalec artikla predpiše tudi njegovo originalno embalažo (v skladu s 36. členom Zakona o varstvu potrošnikov). Ker je embalaža sestavni del artikla, jo je prav tako treba priložiti tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja artikla (nepoškodovano in v nespremenjeni količini).
V kolikor gre za netipsko opremo (opremo in izdelke, izdelane po merah kupca), odstop od pogodbe ni mogoč.
Naslov za vračilo blaga prodajalcu: Nitro Adventures, Klemen Tasič s.p., Železnikova ulica 22a, 2000 Maribor, Slovenija oz. po dogovoru s prodajalcem na naslov dobavitelja.
Odgovornost za stvarne napake
Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.
Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
Napaka je stvarna:
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.
Vračilo blaga in stroški
Z vračilom blaga se nakupna pogodba za vse vrnjene izdelke prekine. Blago, ki ga je mogoče poslati v paketu, je treba mora kupec vrniti v originalni embalaži. Vse kupce prodajalec naproša, da pri vračilu svojega naročila ali zamenjavi blaga le to obrazložite preko elektronske pošte info@dive-shop.si. Stroške pošiljanja za vračilo blaga krije kupec. V primeru, da kupec vrne izdelek na stroške prodajalca mu le ta obračuna stroške pošiljanja po ceniku dostavne službe Pošte Slovenije.
Posledice odstopa
Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe oz. prejema blaga. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče. Pri plačilu po povzetju in s predplačilom prodajalec stopil v stik z kupcem ga prosil za posredovanje podatkov o TRR računu.
Nakupno ceno bo prodajalec kupcu nakazal na račun brez stroškov dostave (točka 6).
Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe o nakupu blaga.
GARANCIJA
Garancija za blago velja v skladu z veljavno zakonodajo. Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji, navedeni na garancijskem listu, ki je priložen blagu. Garancijski rok za blago kupljeno v spletni trgovini je v skladu s pogoji, ki so navedeni v garancijskem listu.
Blago v spletni trgovini ima garancijo uvoznika oziroma proizvajalca ter zagotovljeno servisiranje in rezervne dele v Sloveniji. Za uveljavljanje garancije in servisno vzdrževanje se kupec obrne na najbližjega pooblaščenega serviserja za kupljeno blago. Podatki o pooblaščenih serviserjih se nahajajo v dokumentaciji blaga ali pri prodajalcu.
Ponudnik odgovarja za stvarne napake na blagu, ki jih je blago imelo takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, oz. če so se pokazale kasneje in so posledica vzroka, ki je obstajal že preden je nevarnost prešla na kupca. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.
Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova napake na blagu, če pri tem izpolni pogoje, določene v Zakonu o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 20/1998 s spremembami) oz. v Obligacijskem zakoniku (Uradni list RS, št. 83/2001 s spremembami). Kupec ima pravico uveljavljati napake skladno z garancijo, ki jo prejme ob prevzemu blaga.
Ponudnik ne nudi prostovoljne garancije.
Ponudnik ne odgovarja:
- za napake oz. poškodbe na blagu, ki nastanejo zaradi običajne rabe blaga ali poškodovanja blaga s strani kupca oz. zaradi nepravilne rabe blaga s strani kupca,
- za napake na blagu, ki so bile kupcu ob sklenitvi pogodbe znane ali mu niso mogle ostati neznane,
- za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bilo blago izročeno.
REKLAMACIJE, NADOMESTILO ŠKODE IN ODGOVORNOST ZA ŠKODO
Blago je med dostavo kupcu zavarovano. Transportne škode mora kupec nemudoma prijaviti pri transportnem podjetju ter obvestiti prodajalca.
Prodajalec ne odgovarja za morebitno škodo zaradi uporabe izdelkov, kupljenih v spletni trgovini.
Napake
Očitne napake (tudi manjkajoče dodatke) mora kupec pisno (preko elektronske pošte) prijaviti prodajalcu takoj po prejemu dostave.
Druge napake, ki jih tudi po skrbnem pregledu ni bilo mogoče odkriti v tem roku, je treba pisno prijaviti takoj, najpozneje pa v treh mesecih po dostavi blaga.
Izključitev jamstva
Prodajalec ne odgovarja za napake, nastale zaradi vzrokov na strani kupca, med drugim predvsem za, vendar ne izključno za, naslednje:
- škode zaradi posega tretjih oseb;
- zlomljen garancijski pečat;
- nepravilno uporabo;
- mehanske škode;
- napačno upravljanje ali nepooblaščeni poskusi popravila s strani lastnika ali tretje osebe.
VARSTVO OSEBNIH PODATKOV
Pravilnik o varstvu osebnih podatkov za spletno trgovino www.dive-shop.si.
Upravljavec
Uradni naziv: Nitro adventures, spletna prodaja, posredništvo in izobraževanje, Klemen Tasič, s.p. (skrajšana firma: Nitro adventures, Klemen Tasič s.p.)
Naslov: Pesnica pri Mariboru 3j, Pesnica, Slovenija
Kontaktna oseba: Klemen Tasič
Kontaktni podatki pri uveljavljanju pravic in v primeru dodatnih informacij: info@dive-shop.si
Pravna podlaga obdelave osebnih podatkov
Nitro adventures, spletna prodaja, posredništvo in izobraževanje, Klemen Tasič, s.p. (v nadaljevanju: Nitro adventures, Klemen Tasič s.p.) obdeluje osebne podatke v skladu z veljavno zakonodajo. Pri obravnavi vseh posredno in neposredno posredovanih osebnih podatkov nas zavezuje Zakon o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) in UREDBA (EU) 2016/679 EVROPSKEGA PARLAMENTA IN SVETA z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (Splošna uredba o varstvu osebnih podatkov), s katerim se določajo pravice, obveznosti, načela in ukrepi, s katerimi se preprečujejo neustavni, nezakoniti in neupravičeni posegi v zasebnost in dostojanstvo posameznika oziroma posameznice pri obdelavi osebnih podatkov.
Uporaba, obseg in namen obdelave
Osebni podatki se hranijo in obdelujejo za potrebe uresničevanja pogodbenih razmerij med ponudnikom – Nitro adventures, Klemen Tasič, s.p. in naročniki za namene nakupa ter registriranim uporabnikom (izvajanje pogodbe, katere pogodbena stranka je posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki), če se sami odločijo za prejemanje e-novic, akcij ter ugodnosti na spletni strani ponudnika (privolitev oziroma soglasje posameznika) v obsegu kot se to zahteva ob registraciji v spletni trgovini in se hranijo v elektronski obliki.
Osebni podatki, ki se zahtevajo ob registraciji so lahko: ime, priimek, e-mail, telefon in naslov za dostavo kupljenega blaga. Ti podatki se obdelujejo za primere naročanja preko spletne trgovine. Pri naročanju na e-novice se uporablja izključno elektronski naslov.
Uporabnik lahko prejemanje e-novic, informacij o akcijah ter ugodnostih kadarkoli prekine s klikom na povezavo »Odjava/Unsubscribe from this list«, povezava je v nogi vsakega elektronskega sporočila e-novic, ki ga prejmete s strani upravljavca.
Uporabnike naše spletne strani obveščamo, da se ob obisku naše spletne strani avtomatsko zabeležijo naslednji neosebni podatki: ime ponudnika internetnih storitev in IP naslov, preko katerega dostopate do interneta, datum in ura obiska, spletne strani, na katere dostopate, medtem ko ste na tej spletni strani, in internetni naslov spletne strani, s katere ste prišli neposredno na našo stran.
Ti podatki se zbirajo z namenom izboljšanja vsebin spletnih strani in administriranja.
Čas hranjenja podatkov
Zbrane osebne podatke obdelujemo le toliko časa, kolikor je potrebno, da se izpolni namen, za katerega so bili posredovani. Po izpolnitvi namena se osebni podatki, ki jih posredujejo posamezniki, izbrišejo. Računovodski podatki za namene davčne kontrole se hranijo deset let po opravljenem nakupu. Drugi podatki (za namene obveščanja) se hranijo do preklica oziroma zahtevka izbrisa posameznika.
Posredovanje in iznos osebnih podatkov
Osebni podatki se ne posredujejo tretjim osebam ali iznašajo v druge države.
Ukrepi varovanja osebnih podatkov
Pri hrambi elektronskih naslovov si prizadevamo za strogo zaupnost in najvišjo stopnjo varnosti hranjenja podatkov z različnimi fizičnimi, tehničnimi in organizacijskimi ukrepi, kot so šifriranje spletnih povezav, preprečevanje dostopa nepooblaščenim osebam, uporaba varnih gesel in preprečevanje vdorov. Omogočeno je spremljanje dostave poslanih e-sporočil z zbiranjem podatkov o odprtih sporočilih, klikih na povezave, e-poštnih odjemalcih in brskalnikih, približni lokaciji, IP-naslovu, prijavah in odjavah ter neuspešni dostavi e-sporočila. Ti podatki se hranijo največ 1 leto od odjave prejemanja e-sporočil.
Pravice posameznika
Vsak posameznik lahko za svoje podatke kadarkoli zahteva:
- vpogled,
- posredovanje podatkov o obdelavi osebnih podatkov,
- popravek,
- izbris,
- preklic – prekinitev obdelave in hranjenja oziroma preklic soglasja za obdelavo in hranjenje, brez vpliva na zakonitost obdelave, ki se je na podlagi privolitve oziroma soglasja izvajala do njegovega preklica.
Vsak posameznik se lahko, če meni, da so mu kršene pravice iz naslova varstva osebnih podatkov, kadarkoli pritoži pri nadzornem organu – informacijskem pooblaščencu v Republiki Sloveniji, in sicer: Informacijski pooblaščenec, Zaloška 59, 1000 Ljubljana, https://www.ip-rs.si/.
Odgovornost
Vsebina spletnih strani Nitro adventures, Klemen Tasič s.p. je podana in vzdrževana z največjo možno mero skrbnosti. Ne glede na to Nitro adventures, Klemen Tasič s.p.., ne jamči za pravilnost, ažurnost ali popolnost vseh informacij na spletnih straneh. Nitro adventures, Klemen Tasič s.p. tako ni odgovoren za občasno nedelovanje strani, morebitno nepravilnost informacij in tudi ne za morebitno škodo nastalo zaradi uporabe nepravilnih, neažurnih ali nepopolnih informacij.
Nitro adventures, Klemen Tasič s.p., niti katerakoli pravna ali fizična oseba, ki je sodelovala pri nastanku vsebine spletnih strani, ne odgovarja za nobeno škodo, ki bi izhajala iz dostopa, uporabe ali nemožnosti uporabe informacij na teh spletnih straneh ali za kakršnekoli napake ter pomanjkljivosti v njihovi vsebini.
Uporabnike spletnih strani obveščamo, da se vse informacije na teh spletnih straneh lahko spremenijo brez predhodnega obvestila ter da so vse avtorske vsebine zaščitene z Zakonom o avtorski in sorodnih pravicah (ZASP).
Piškotki
Piškotki so majhne datoteke z informacijami, ki se začasno shranijo na vaš računalnik. Ko se piškotki namestijo na vaš računalnik, o tem niste obveščeni. Glavni namen piškotkov je, da spletni strežniki prepoznajo vaš računalnik in spletni brskalnik, prilagodijo spletno stran ter poskrbijo za enostavnost in hitrost. Piškotki nam omogočijo, da vam prikažemo pravilne informacije, ki jih iščete in vas zanimajo. Z zbiranjem in pomnjenjem informacij o vaših nastavitvah spletnega mesta s pomočjo piškotkov lahko zagotovimo boljšo spletno stran in trženjske izkušnje. Piškotki nam ne dajejo dostopa do računalnika in podatki, ki jih zbiramo preko piškotkov, ne vključujejo osebnih podatkov, ki bi omogočali identifikacijo posameznika.
Za potrebe spletne strani www.dive-shop.si (Nitro adventures, Klemen Tasič s.p.) uporabljamo naslednje piškotke:
Piškotek omogoča shranjevanje sej med posameznimi zahtevami znotraj sistema za upravljanje z vsebinami.
Sprememba Politike varovanja osebnih podatkov
Pridržujemo si pravico do občasne posodobitve Politike varnosti osebnih podatkov skladno s spremembami storitev ali predpisov. Ob spremembi Politike varnosti osebnih podatkov navedemo tudi datum zadnje posodobitve.
V primeru bistvenih sprememb ali spremembe načina, kako uporabljamo osebne podatke, bomo pred uvedbo sprememb obvestili uporabnike na spletni strani, oziroma kjer je dana privolitev za obveščanje, preko elektronskega naslova.
Priporočamo, da uporabniki redno pregledujejo to politiko in si tako zagotovijo informacije o tem, kako varujemo njihove osebne podatke in njihovo zasebnost.
Ta politika varstva osebnih podatkov se uporablja do preklica oziroma do morebitne spremembe.
NAPOTKI O UPORABI/IZJAVA O SOGLASJU Z VARSTVOM PODATKOV
Uporabniki se strinjajo, da uporaba spletni strani www.dive-shop.si poteka po tukaj navedenih pogojih:
Prodajalec ne prevzema odgovornosti za morebitne posledice pri uporabi informacij v spletni trgovini. Prodajalec si pridržuje pravico kadarkoli spreminjati vsebino spletne trgovine brez predhodnega obvestila in ne prevzema odgovornosti za morebitne posledice teh sprememb.
Vse vsebine (besedila, slike, zvočne datoteke ter animacije in video posnetki) in oblika spletne strani prodajalca so namenjeni izključno za osebno informiranje kupcev in so zaščiteni z avtorskimi pravicami. Izseke je dovoljeno kopirati, shraniti in obdelovati samo za zasebno uporabo, vsaka nadaljnja uporaba je dovoljena le ob predhodni privolitvi prodajalca.
Uporaba spletne strani poteka na lastno odgovornost. Prodajalec ne prevzema nobene odgovornosti za vsebine tujih spletnih strani, na katere je uporabnik preusmerjen preko hiperpovezav. Prodajalec se s tem izrecno distancira od vseh vsebin, vseh povezanih tretjih strani in si teh vsebin ne lasti. Ta izjava velja za vse prikazane povezave in za vse vsebine strani, do katerih vodijo povezave. Vsi podatki te ponudbe so zaščiteni z avtorskimi pravicami kot zbirke podatkov in mehanizmi za zbirke podatkov.
DOSTOPNOST INFORMACIJ
Prodajalec se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, davčna in matična številka, številka registrskega vložka),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
- dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
- način plačila in dostave,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca odstop od pogodbe,
- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
VELJAVNA ZAKONODAJA
Kupoprodajna pogodba je sklenjena po slovenskem pravu, kot mesto izpolnitve, ki izhaja iz kupoprodajne pogodbe, pa velja naslov prodajalca v Sloveniji.
Vse morebitne spore, ki bi nastali z uporabo spletne trgovine med kupcem in prodajalcem bosta stranki poizkušali reševati sporazumno. V kolikor to ne bo mogoče, je pristojno sodišče v Mariboru.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Nitro adventures, Klemen Tasič s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
Napaka je stvarna:
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
(3) Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
(4) Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.
V Mariboru, dne 18.03.2022, Nitro adventures, Klemen Tasič s.p.